NASILASK benimde babamla kayinpederimin isimleri ayni. Erkek olacagini ögrendiklerinde annem beni sürekli zorladi babamla kayinpederimin adini koymama. Bizde ama daha cinsiyeti belli degilken isimleri belirlemistik annemde baya darildi küstü etti ama umrumda degil. Bende dedim anneme sen kardesime sanki babanin veya kayinpederinin ismini verdinmi ki benden böyle bir sey bekliyorsun. 😅 artik oda alisti bizim vermek istedigimiz isime ve zorlamiyor sansini.