Bende 36+0 ım bugün doktordan çıktım nst ye bakıldı ara ara düzensiz sancılarım varmış. Bel ağrım adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor fakat ben bunun sancı olduğunu yeni anlıyorum 😒 açıkcası korkuyorum ya doktor sezeryan için 38i bekleyelim dedi bakalım haftaya yine kontrole gideceğiz . Eğer sancıların sık sık olursa suyun kanaman olursa hemen gelin dedi