poyrazin_annesi28 Hanımlar bu tetanozlar toplandı dendi ama beni hemşire çağırdı bugün 😂 Çok korkuyorumm gidicem ama. 18+1 im bu arada bu haftalarda oluyo mu
Tugce1506 poyrazin_annesi28 merhaba beni 21 haftada çağırdı ama aşılar toplandığı için olamadım Şubat ayında gelecekmiş kendi doktoruma da danıştım olmalısın aşıyı dedi
nursmeric poyrazin_annesi28 beni 17. haftamda çağırmışlardı forumdan sordum genelde herkes 20. hafta civarı gitmiş ablam 2 yıl önce doğum yapmıştı onun aşı geçmişine baktık yine 20. haftaya denk geliyordu haber vermedim sağlık ocağına gitmedim de 20. haftamda gittim hiç neden erken gelmedin vs demediler. Sonraki aşı için de 2 ay sonra gittim tam bu toplanma muhabbeti olduğu döneme denk geldi bana aşıyı yaptılar direkt. Siz de en azından 20. haftayı bekleyin bence
poyrazin_annesi28 Oznurtopal 20. Haftada geliyim mi desem wcaba gidip 😐 Hassasım böyle şeylerde hap bile zor yutuyorum
Umay-58 Tugce1506 bende doktoruma sordum olmasam olur mu diye olman gerekiyor dedi yeni aşılar da dağıtılmış beni de çağırıyorlar
Babytwo2 Bnm ilk doktorum yaptırma tetanoz mu kaldı hangi şartlarda doğum yapıyorsun da Allah aşkına demişti . Bunda da hiç üstünde durmadı doktorum . İkisinde de yaptırmadım . İlk doğumum seseryandı üstelik .
AhseninAnnesii poyrazin_annesi28 aşı toplatilmadi aslinda. Asinin bi partı yani belli bi serisi geri toplatilmis. Oyle seylerde ilaclarda felan oluyor. Gorunce arastirdim da dedigim gibi. Bi üretim sicil nosu var o sicil nosundan uretilenler toplatilmis
SercinOzel AhseninAnnesii evet bende araştırdım bir partisi toplatılmış fakat firmanın izin belgesi iptal edilmiş ve 14 kasımda firmanın faliyetleri durdurulmuş fakar 28 kasımda alınan nir kararla firmanıj piyasaya sürdüğü ve miyadı dolmuş olan aşılarına 1 yıl uzatma kararı çıkmış ne hikmetse bundan bir ay sonra da toplatılma kararı çıkmış kafalar çok karışık olsam bi dert olöasam bir dert