Nurellaaa_ Doktor bizimkinin boyunu ölçemedi kiloya da net bit şey söylemedi meraktan çatlamak üzereyim ❤️🥹
11115 Nurellaaa_ bebeyim 38 haftalık oldu, doktor kilosu çok , benim karnımda bana göre büyükmüş, şekeri, meyveyi hamur yemeklerini yasakladı, ben endişe ediyorum nasıl doğurucam diye, normal doğum istiyorum
Zuzu6901 Nurellaaa_ canım ben 37+1 de gittim en son. Kiloyu da boya göre soyluyorlarmis. Boyunu net olcemedi dizlerini aşırı kendine cektigi için. Ama ortalama olarak 3100-3200 arası gibi bir şeydir kilosu dedi
Mirosss Bize de doktorumuz 36+0 da gitmiştik 3200 demişti 1 hafta sonu sezeryan olucam kısmetse şu an tam 36+6 dayız
Nurellaaa_ Mirosss paylaşmak isterseniz eğer bir sorum olacak ben de sezeryan istiyorum doktoruma gün vermesini istedim ancak 39. Haftadan sonra veririm dedi. Şuan 36+5 haftalığım.
Mirosss Nurellaaa_ benim 3. Sezeryanım olucak ilkinde mecbur sezeryana alınmıştım açılma vs yoktu kanamam vardı o yüzden şu anda da çok ağrım var dedim doktoruma ocak 20 den sonra dedi doktorum ama ben bekleyemem dedim bebeğimde 1 bucuk hafta öndeymiş tamam dedi istediğim güne verdi
Mirosss Nurellaaa_ bebekte tam 38 haftalık olucak zaten ama bence sizin doktorunuz normal doğumu bekliyo yoksa verirdi