Selam ben 32 haftaya girmek üzereyim ve allahın iziniyle bi kıızımız olucak. Hamileliğin başından bu yana sürekli herşeye aglıyorum elimde olmadan herkesin her dediği aglatıyor bunu yaşayan varmı bebeğime zarar vermesinden cok korkuyorum ama elimde değil ve cok sacma herşeyden korkmaya başladım 😞😞😞😞