eymaAltndal Tansiyonumu ölçtüm 14 8 çıkti korkmaya başladim ilk bebegimi tansiyon yüzünden erken dogurdum hemen doktora gitmelimiyim yoksa kendi öabamla düşürmeyi mi beklemeliyim
essyagiz eymaAltndal Canım bana doktorum 13 8 i geçtiği anda hastaneye gel demişti, son haftalarda çok önemsiyor👌🏻
Fatmasnny eymaAltndal arkadasım geçen hafta tansiyon sebebiyle sezaryen Doğum yaptı. Riske atma bence doktoruna görün
Nazire40 Canım gitmelisin bende 33 haftayım tansiyondan yatırıyorlar erken doğum ihtimali ile ciğer geliştirici iğne yaptılar ilaçla düşürüyorlar