haticenurrr arkadaslar artık dogum yapacağım hastaneye net karar verdim ama doktor secemiyorum eda mı gonca mı hatice hanım mı aramzıda hastası olanlar var mı yardımcı olur musunuz🥰🙏🏻
haticenurrr Irmak23 süreç nasıl oldu bahsedebilir misiniz çok yogun diyorlar eda hanım için ilgilenebildi mi yanınızda bulundu mu ulasabidiniz mi vs birde hastanede fotograf cekimi dahil miydi genel olarak hastane için düsünceleriniz nedir🙏🏻🥰