Ben geçen hafta gittim 22+5 de biri 27,5 cm 490gr diğeri 27 cm 475gr lardı doktorumuz normal gayet iyiler dedi 27. Hafta sonuna yaşamsal sınırı geçiyorlarmış çok şükür senin birşey kalmamış bende bu ay bitse de rahatlasam diyorum rahim boyu 40.5 şuan