3bocek_1cicek ben koymazdım. Ama kaderini yaşar muhabbetıne inanmam. Amcam öldü haftasına kardeşime adını verdiler , bi çok cenaze sonrası isim konuldu bızde ama , mantıksız geliyor isim mi kalmadı kötü anıları olan isimi bebeğime koyayım. Eger cok yakınsanız anlayışla karşılar . Kulağına okursun baska istediğiniz isimi koyarsınız.