Kızlar yürüdükçe ayağa kalkıp hareket edince falan bebek sertleşiyor oturup belimi rahatlatinca geçiyor normal mi böyle olması ilk hamileliğim sayılır..
birde şişliklerim olmaya başladı yeni yeni sağlık ocagindaki hemşire kontrol gününü bekleme git gebelik zehirlenmesi olabilir dedi normal şişlik 35 den sonra başlarmış öyle mi ? Benim ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi olmuştu şimdi iyi gidiyor çok şükür …