Arkadaşlar 38 haftadayım bugün. Gelişim geriliği başlamıştı. Yatış verdiler suni sancıyla başlatacağm doğumu dedi. 1-2 günde sürebilir. Bebek küçük dedi. Herşeye hazırlıklı ol tarzında konuştu doktor. Çok korkuyorum arkadaşlar ismim Zekiye İVDİl. Allah rızası için benim için dua edin. Evladımı sağ salim alayım kucağıma . Böyle birşey yaşayan da oldu mu. Çok korkuyorum