Ay hesaplaması için ayda 4 hafta var: 30u 4 bölmemiz gerekmez mi? Bu da 7 buçuk ay yapmaz mı? Ahhhh kafamda deli sorular 😁 eskiden kadınlar adet görmedikleri tarihten doğuma kadar hesaplarmış o yüzden 9 ay diyorlar da aslında 10 ay. Neyse benim beynim aktı 😂 hiç düşünmüyorum doğumumu bekleyeceğim ahhaah