user4834 _mom97 olsa korkuyoruz olmasa korkuyoruz 😊🙃 ben de magnezyum kullanıyorum epeydir belki ondan olmuyordur kasılmam
_mom97 user4834 olabilir cunku ben duzenli kullanmiyorum magnezyum😀 oynamadigini hissettigin zamanlarda da sertlik hissettigin zamanlarda da magnezyum kullan demisti
Feri Yildizayz bende 31+5 de gittim 1600 gr dedi karın çevresi 2 hft geri dedi bu hafta tekrar bakacak bende muz kaşar yiyorum Dr de dedi bakalım sağlıklı olsun da küçük olsa da olur.birde dönmemiş ayakları mesanemin üzerinde vuruyor çıkacak gibi oluyor tam vajinanın üzerinde hissediyorum dönmüyor asla
sekermomgeliyo Feri benimde haftam sizinle ve küçükmüş haftasına göre dediğiniz gibi dönmemiş benimde makat gelişliymiş bakalım ne yapacağız
_mom97 hayallliiim bende 32 haftadayim benimde sancilarim var ama henuz nstye girmedim normal ultrason muayenesi oldum. Sormasi ayiptir sizde nst de sanci cikinca iliski yasak dedi mi. Bana dedi de sasirdim yani yalanci sanci sonucta..
180720 Yildizayz bizde 32 haftadayız 2 kg olmuş gelişim geriliği derken kaç hafta geriden geliyormuş mesela ?
Yildizayz 180720 valla onu soylemedi sadece gelişim geriliği var dedi ama ben herşeyi yiyorum da bebek almıyor bana yariyor yediklerim gibi 🤷😏
180720 Yildizayz ya bişey diyim mi bazı doktorların gerçekten canı sıkılıyor herhalde. Gelişim geriliği varsa neden açıklama yapmazlar yada çözüm sunmazlar hiç anlamıyorum. Koz hiç bişey olmaz şurda doğurmamıza bişey kalmadı sen hiç moralini bozma çok aklına takılırsa başka bir doktora daha görün kaşar muz ceviz çok iyi geliyor diyorlar dene istersen
Yildizayz 180720 takmıyorum zaten kuzu hiç birşey demedi bile işte şunu ye bunu ye bebege iyi gelir kilo lair bile demedi 🤷
nadrun Benim tam 32+0 da 1700 Gr di doktor geri falan demedi gayey iyi dedi zaten aşırı haraketli hiç durmuyor , haraketli bebek sağlıklıdır illa kilo olacak diye bişey yok diyor ayy herkese farklı bişey söylenmiş böylede insanın kafası karışıyor
Feri sekermomgeliyo ilk gün cok üzüldüm de sonra geçti bi kadın doğum tanıdık var ultrason ölçümleri tam sonuç vermez hiç Bi zaman dedi cocuk büyüyorsa sıkıntı yokmuş küçük olabilir dedi o yüzden takmayın sizde makat bizimki de dönmezse sezeryan oluruz napalım :))) doğunca büyütürüz inşallah 🤲🏻
Yildizayz Yagmurrr98 bol pekmezli süt kaşar peyniri muz yiyorum umarım haftaya kadar biraz kilo alır 🙏
aframoms13 Yildizayz bizim de 1750 dedi doktorum önceki gittiğimde 2 haftada 600 gr almıştı ama şimdi 2 haftada 100 gr almış baya az geldi bana da. Normalde 32 haftalığız ama baş 34 gövde 30 haftayla uyumlu çıktı bişey demedi normalmiş