Sekerelis evt yaşadım ama değer çok yükselmedi. Hemen hastaneye yatırmak istediler ama ben istemedim. Sık sık zorla uyandırıp emzirdim gece gündüz. Gündü iki kere mama verdim çok az. Üç gün felen verdim onuda. Çoğunlukla anne sütü ile besledim. Hemen toparladık biz şükür.