Aynen bana da hem alttan hem de koldan suni sancı verilmisti. Sadece yatınca saatte 1cm açıklık olmuştu. Ama yürüyüp her sancı gelince çömelmek hizlandirmisti. Bi de 4cmden sonra altran suyumu patlatmislardi o zaman çok hizli ilerledi ve normal dogum yapmistim. Allah sizin de yardimciniz olsun, bu sancilarda bol bol dua edin size de kefaret olur