melekkalp227 Kızlar günaydın malesef gine enfeksiyon kaptım doktorum aksef500 mg ve üromisin verdi üromisin kullandım daha önce ama aksef500 mg kullanmadım kullanan var mı
myangelson melekkalp227 ben kullandım çok hem toz ilaçlardan hem öyle hap antibiyotik aksef de vardı içlerinde, hem iğne hem serum çok antibiyotik kullandım bir sıkıntısı olmuyor yani bende olmadı çünkü enfeksiyon daha önemli . Umarım bir an önce geçer 🙏🏻
2022bebeki melekkalp227 Kullanmadm ama az bir yüksek çıktı enfeksiyonum munurol kullandım. Bol limonlu su iciyorum tansiyon düşürür ama yine de dikkat edin siz. Gecmezse de dut kürü yapacagm