BEN ÖNCE ALLAHA SONRA ANNEME EMANET ETTİM ÇOÇUĞUMU (Lütfen yorum yapmayın kimse kimseye karışamaz asla istemiyorum yorum herkez istediği gibi annelik yapsın)biz adanalıyız canım adanada 40 da önce annemler tuzlar biraz bekler sonra şeker sürerler Öyle bekler Ve 40 tane taş çiçek altın 40 buğday atarız suyuna öyle duş aldırırız☺️