mervece-2110 Kızlar 16+5 oldum alt karnımda 2-3 gündür devam eden acı var dün gece hep ağrıdı bazen sağ bazen sol tarafıma giren ağrılar oldu. Tedirgin oluyorum ama telaş yapıp acile gitmekte istemiyorum. Sizce be yapmalıyım normal mi
BenMia mervece-2110 off hiç sorma ben şuan 25. Haftadayım 19 da başladı şuan alırı pelvis kemik ve kasık ağrım var… sürekli uzanırsam iyi gelıyor, uzun süre araç kullanırsam iki gün yatmam gerekli 😢😢😢
Serap05 Yok normal bebek büyüdüğü için Rahime baskı yapıyor korkmayın hissediyormusun bebeği ama erken daha
mervece-2110 Serap05 bende normal olduğunu düşünmeye çalışıyorum tedirgin de oluyorum illa, yok henüz hissetmeye başlamadım
mervece-2110 BenMia yorulduğumda genelde bende de oluyor o yüzden kendimi yormamaya çalışıyorum bu bünyeyle alakalı diye düşünüyorum ama sizin dediğiniz kadar sürede ağrı devam ediyorsa yandık ben çok evhamlıyım
Asilim-oglum İnanın bende şimdi aynı soruyu soracaktım bende 16+3 üm ve çok agrım var sağa sola dönerken hep batma hissi duyuyorum
mervece-2110 Asilim-oglum araştırmalar sonucu normal gözüküyor ama bu güne kadar çok rahat bi süreç geçirdim bi anda böyle olduğunda insan korkuyor. İyi düşünelim iyi olsun canım, aynı haftadayız demekki normal
Asilim-oglum aynen canım iyii düşünelim iyii olsun🤲 elimden geldiğince uzanıp dinlenmeye çalışıyorum bende sırt üstü
BenMia mervece-2110 bu ağrı çok uzun sürecekse yandık cümlesini dün kurmuştum😅 dinlenmek lazım evet,, iki arkadaşım var benden iki ay önce gidiyorlar bu ağrıyor bilmiyorlar… vücut yapısı ile alakalı bence ya da bilmiyorum
Serap05 Yok merak etmeyin daha bunlar ne bebiş büyüdükçe daha çok oluyor Bebek hele hareket etsin siz bide o zaman görün korkmayın 🥰🥰🤗🤗
BenMia Serap05 🤣🤣🤣sağlıklı olsunlarda çekicez napalım… annelerim hakki neden ödenmez şimdiden anladm… 6 kardeşiz annemin durumunu hayal ettimde 😵💫😵💫😵💫
Serap05 İşte anneler başka Rabbim ayaklarına taş değmesin 🤲🤲hele sağlıklı kucağımıza alalım Yeter bize 🤗