Hsynflz-1303 Adet oldum ilk aşılamamdı tutmadı yarın doktora gidicem hormon testi sperm testi yaptırdık başka test yaptırmam gerekirmi 2. Aşılamayı yaptırıyımmı
Deletedmom_85 Hsynflz-1303 isterseniz 2. Deneyin tutma oranı yüksek diyorlar. Of benimde tutmadı kesin bugün 6. Günüm gram ümidim yok. rabbim tez vakitte nasip etsin bize de
Hsynflz-1303 Deletedmom_85 öyle dişünme canım inşallah olur bnim hiç belirtim yoktu saglıklı beslendim hiç bir sebep yokken tutmadı🥹
Deletedmom_85 Hsynflz-1303 bizim de hiçbir sorun yok ama ne bileyim inanamıyorum olmadı gibi geliyor 16 aydır tık yok çünkü Allah’ım aratmasın sizin kaç zamandır olmuyor? Hiç Gebelik geçmişiniz var mı?
Hsynflz-1303 Deletedmom_85 1 buçuk senedir olmuyo 2 kere kimyasal gebelik geçirdim eşimin spermleri iyi bnde de görünürde bişey yok ama olmuyo hiç bi sebep yokken neden tutmadı anlamıyorum yapıldığında Çok ümitliydim bi belirtim olmayınca anladım olmadığını çok yoruldum artık çok yıprandım
Deletedmom_85 Hsynflz-1303 aslında göğüs ağrısı ve şişlik var demiştin bi postunda psikolojik miydi? Oy oy bende öyle tükendim gibi hissediyorum. genetik test yaptırdınıx mı yoksa yaptırın bi
Hsynflz-1303 Deletedmom_85 sadece gögüaüöde şişlik vardı ama oda igneden di büyük ihtimalle randevu aldım canım gidicem