Ozgemir4 Merhaba, Nisa Hastanesi, ismi değişmeden önce de ; Medipol Grubuna aitti. Son bir yıl içindeki toplam zam oranı hiç normal değil. Her iki üç ay içinde yeni zam. Sadece Medipol için de demiyorum ama bu bir zincir hastane grubu, tek bir hastane olsa da zam oranı çok yüksek ama neredeyse on tane hastanesi olan ve en çok hasta grubunu gebelerin oluşturduğu bir kurum için yaptıkları insafsızlık. Acaba her zam da; doktorlarına, diğer sağlık çalışanlarına, idari görevlilere yılda dört - beş kez zamlı maaş ödemesi yapıyorlar mı? Aynı haksız durum zincir marketler için de söz konusu.
Tepki vermezsek; bu durumun devamı katlanarak gelir. Sözüm sadece sizin cevabınıza özel değil, o yüzden yanlış, ters anlaşılmasın lütfen, genel görüşüm sadece.
Kolay bir doğumla, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alıp, güle güle büyütün inşallah.