segah06 Kızlar yürüdükçe hareket ettikçe bacak aram ağrıyor. Ama öyle böyle bir ağrı değil normal mi? Halk dilinde çenedim ağrıyor dedikleri olay oluyor 😅
2022bebeki segah06 Biraz daha ileride her yerinize yayiliyor o ağrı 🤣 magnezyumu ikiye çıkardı yatmadan önce maden suyu içiyorum bir nebze rahatlatiyor
Mavininannesii34 segah06 Bende 29 haftalığım 2 3 haftadır başlamış cok agrım var sanki bacak arasını cimcikliyolar sizdede öylemi
Glsrnergl segah06 36.haftadaym artik bacaklarım cok agriyor comeldim mi kalkamiyorum çok şişti bacaklarim hep ödem yürüyüş bile faydasiz
bluepoint Bende 33 e yaklaştım iki gündür kaburgama dayandı sanki harekette etmiyor acayip bir baskı var😒
Nhlhmz11 Mavininannesii34 bende 28+5 im. 6-7 haftadır gece uykusu yok. Kaburga mi deliyorlar sanki inanılmaz ağrıyor , bacaklarımın arası da aynı şekilde . Bir çare de bulamadım , çekiyorum ağrıyı 🥺🥺🥺
29mn Çati agrisi başlamiş demek ki. Kemikler dogum icin hazirlaniyor yumusuyor canim normal bi agri, kalsiyum magnezyum kullanabilirsin. Benim 26. Haftadan beri agriyor.