4mevsim_1anne Mide yanmasinin bol olduğu ve hareketlerin yavaş yavaş kısıtlandigi bir haftadayim sizlerde durum nedir? 🙂😀
Sibelemreemre 4mevsim_1anne 30 .1 ve göbeğimi delip çıkacak neredeyse mide yanması yok şimdilik ama poposunu mideyedayiyo o beni çok rahatsız ediyo
Mervekara5 4mevsim_1anne benim 30. Hafta mide sıkıntıları arttı bel ağrıları arttı hareketleri canımı yakıyor ama eskis kadar sık değil hareketleri 🥹
Ceylinmelike 4mevsim_1anne evet benimde öyle bugün 30 olduk ama midem bayadir yaniyo zaten bel agrisida çok var Harekette eskisi kadar değil ya üzülüyorum ben keşke hep hareketli olsa
Tintinsu 4mevsim_1anne 30+4 üz oğlumla ☺️ Mide yanmam pek olmuyor ama sindirim problemi yaşıyorum bazen şişkinlik. Bebeğin hareketleri de çok daha net artık genelde hep aynı yerlere vuruyor 🥰 karnım da sanki birden kocaman oldu 😅
Aychovsky 28.den 30 a degisen birsey oluyor mu? Yani kilo almaya devam ettiniz mi ya da daha fazla agirlastiniz mi?
Dilkup Aychovsky ne olduysa bu arada oldu bende yanaklarim sisti birden ve agirlastim 28.de her sey cok güzeldi
Aychovsky Dilkup aa öylemi ben böyle gideriz artik saniyordum:) bakalim yarin 29 a basliyoruz insallah:) suan tek ayak ustu corap bile giyiniyorum hergun yuruyusumu yapiyorum darisi gelecek haftalara:)