mysweetbabyy ıcerıdekı enfeksiyonu dışarı attığınız ıcın sarı ve yesılımsı akıntı gelmesi normal 3 adet oluyor bı kutuda ilaç bütününden bı kaç gün sonra kesılır akıntı olması aksıne ıyı bısey ıcerıdekını dışarı atıyorsunuz hamıleyken 3 kere kullandım 16. Haftam 22. Haftam 26. Haftamda