Şimdilik yapmayın isterseniz erken zaten daha.
Bende 12 haftalıkken öğrendim doktorum yanılma varsa söylemem normalde beklerim dedi ama belli dedi
Ama yine de 3 hafta sonra tekrar bakalım hazırlık yapma dedi. üzerinden haftalar geçti hala aynı:)
doktordan doktora fark ediyor