aysenur-1998 Mustafayigitvebeytugannesi ben bir hafta önceki fotoğrafını atmıştım sessiz erkek demiştiniz şimdi doktorda dediki kıza benzettim dedi ama %90 kız dedi sonra da bacak arası boş dedi sadece kemik yapısı ve kafa yapısı ile ilgili bir şey demedi
Mustafayigitvebeytugannesi aysenur-1998 hayır canım iyi bak o zman da kız demiştim resimden tanıdım bebeği
Mustafayigitvebeytugannesi aysenur-1998 sana önceki yorumlarda da kıza benziyor demişim saten canım 😊
aysenur-1998 Mustafayigitvebeytugannesi yok hayır bundan öncekinde kız dediniz hayır bir hafta önce 11 haftalık ikili tarama testine gitmiştim o zaman demiştiniz burda
Mustafayigitvebeytugannesi aysenur-1998 aynen canım burda erkeğe benziyomus 😂 ama sonraki attiklarin kız. Senin bebiş erkekten kıza dönmüş 😀😀
aysenur-1998 Mustafayigitvebeytugannesi ay o nasıl oluyor ya gerçekten kafam o kadar karışık ki anlatamam çoğu kişi hep erkek diyordu yani ben erkek sanıyordum gerçekten biraz erkeğe benziyordu çevremdekiler erkek diyordu şimdi çok şaşırdım doktorun öyle demesiyle😂😅😆
Mustafayigitvebeytugannesi aysenur-1998 kız daha ne istiyon işte ne güzel kız bebiş olcak 😊 benim üçüncü oğlum geliyor o kdar istedim ki kız olsun cevremdekiler burdakiler hep kız dediler ama erkek 😶
aysenur-1998 Mustafayigitvebeytugannesi benim için farketmez ama eşim ilk oğlan olsun istiyordu erkek o yüzden biraz hüsrana uğradı açıkçası üzüldü