Elfdgm2023 prensesinannesi94 Glsrnergl merveaws Papatyaa_01 Hanımlar ilk 3 ay folikasit dışında başka vitamin kullanabiliyormuyuz ben henüz 5 haftalığım daha doktora gitmedim şuan sadece folikasit kullanıyorum
karperisi Flowerstg merhaba bende aynı takviyeyi alıyorum ama çık affedersiniz dışkınızda herhangi bir koyulaşma yaşadınız mı bende oldu bu akşam ve endişelendim içindeki demirle alakalı mı diye :( 2 gün oldu başlayalı
Elifsu01 Elfdgm2023 ilk 3 ay sadece folik asit kullanıyoruz canım. Yani benim doktorum öyle dedi. Vitaminlere 12. Haftada başlattı.
merveaws Elfdgm2023 folik asiti kullanıyor olman iyi zaten doktora gittiğin zaman kan tahlili vs de ister gerekirse takviye verir gerekmezse ilerleyen aylarda veriyor zaten hayırlı olsun bu arada 😊
Eylemmmm Elfdgm2023 ilk 3 ay sadece folik asit. Ama tsh değerine kan vererek baktır tiroitlerde sorun var ise birde tsh ilacı kullanıyorsun. Onun dısındakiler 3 aydan sonra staaaaarrttt diye başlıyor 🙈😂😂
Burcuer kitapkurdu ben de onu kullandım memnun kaldım 3. aydan sonra bir gün Vinelac bir gün balık yağı aldım şükür çocuğum gayet sağlıklı