950 tl yaptirdim randevu almistim saati belli degildi aradilar saatini soyleyip kapattilar hastaneye gittim kasa da fiyatlarimiz guncellendi dedi 1500 tl dedi , kizdim bana neden soylemiyorsunuz telefonda güncelleme yaptiginizi dun ariyorlar sadece saat soyluyosunuz bende 950 tl getirdim dedim tamam siz eski fiyattan mi anlastiniz dedi evet dedim tamam eski fiyattan alalim sizi dedi de oyle aldilar sadece yilbasi diye aniden guncelleme yaptilar hastane ozel bilge hastanesi gaziosmanpaşa kucukkoy de. Muayne ucreti 270 den 450 olmus devlette dogum yapmayı düşünüyorum artik cok sacma cok herseye zam ya