Ozgees Kızlar 2 gündür hiç geçmeyen karnımın alt kısmında batma şeklinde de olan bi ağrı var başına gelen var mı
Bengum Ozgees 2 gündür nasıl duruyorsun acile gidip baktır bence benim ağrım 1 saat sürse acile koşuyorum 🤦🏻♀️
XKelebekx Ozgees aynısı bende de var fena bi agrı kaç gündür dün çok kötüydü insanın hareketlerini kısıtlıyor bugun en iyisi hastaneye gıdeyım öğreneyim
XKelebekx Ozgees uzun bi süre bakamadım buraya evet gittim hersey yolunda bebeğin ayakları basımı yapıyormuş korkulacak bişey yok bence dizde rahat olun hatta benim çok şiddetliydi biraz geçti hafif agrı var ama şiddetli degil