Gamzegull Bir kızım var 15 aylık simdikide 17+4 günlük oldu ama cinsiyetini bilmiyorum merakla bekliyoruz.. 🥰🤣😁🥰
m-ural 28+4 bebeğimin baskıları sonucu göbek deliği etrafında dakikalarca süren sancılar, ağırlaşan vücut ile dön sağa dön sola , haram uykular..
Minare Yeliz2017 bilmiyorum ki. İlk dogumumda 41.haftaya kadar hiiic bir şey hiss etmədən suniyle dogurdum
Sinem029 Aychovsky seninle aynıyız benimde sezeryan olucak hipertansiyon çıktı gebeliğe bağlı en geç 37.hafta alicam dedi doktor bebeği
Aychovsky Sinem029 hayırlı olsun bana henuz gun vermedi ben londrada yasiyorum burada hersey yolunda ise sezeryanla 39+0 aliyorlarlarmis. 37 erken degil mi tansiyondan dolayimi oyle yoksa normalde turkiyede 38 de mi sezeryan yapyolardi emin deglim
Sinem029 Mavininannesii34 bende aynıyım doktora sordum bebeğin kafası ters döndüğü için rahime baskı yapıyor dedi korkma yani
Sinem029 Fatmanurhasbi bendede gebeliğe bağlı hipertansiyon çıktı en geç 37.haftada alicam dedi doktor şuan 28+5 haftaligim küveze girme şansı olurmuki şuan kilosu geçen hafta gittiğimde 1.5 kiloydu boyuda 41 cm doktor kilolu olucak güzel iyi dedi kilosuna hatta 2 hafta önden gidiyorsun demişti
eda5806 Benimde gebelik şekeri çıkmıştı acayip diyet yaptım,hiç kilo almadım hatta verdim bile,şimdi de açtım kesenin ağzını yiyorum canım ne isterse🤭
eda5806 Beş gün önce sancım vardı 2cmlik açılma var normal yaparım diye düşünüyorum ama nasip kismet bakalım sağlıkla gelsin miniğim
begumt Rbd-0 muz ye bol bol. Mide asidini engellemeye cok yardimci. Ben reflu hastasıyım, bunu ilacim yokken cok uyguladim. Malum mide koruyucu alamayiz su an. Iki muzu dilimle ye boyle oldukca.
Milosee HappyMom 7.30 da doğuma gidiyorum 9 da doğumum son aşama 😶korku heyecan panik stres neler neler ilk gebelik 🌹