Qnl benime öyle olmuştu. 8 gün kaldı bebeğim. Pompam iyi değilmiş. Otomatik pompa aldık. O zaman rahatladım. Taş gibi oluyordu. Sıcak duş aldım her gün. Sıcak su torbası falan koyuyordum. Bide sık sık sağım yapın. Ben ne zaman doluluk hissetsem hemen sağıyordum. 1-1.5 saatte bir.