Sevvl teşekkür ederim canım. Yaşam sınırı 28 hafta galiba dimi gelişim olarak. Senin geçen postlarını görmüştüm sancın vardı sanırım ikiz gebesin. İnşallah gününü bekler kuzuların. Benim bi sıkıntım yoktu da detaylıda rahim ağzında azıcık hunileşme gördü doktor progestan kullanıyorum 30 uncu haftayı görür müyüm dedim rahatlıkla dedi. Bende 28 gibi yçhazır etmeyi düşündüm çok erken mi ki diye de aklıma takıldı. Şimdi 22+4 üm