Artık uyku uyanıklık zamanları oluyormuş bana da garip geliyordu ama. Koca bebek oldu hala belli saatleri var o saatlerde hareket ediyor resmen kendine göre saatleri var çocuğun 😀 sabahtan öğlene kadar hareketli öğleden sonra akşama kadar tek tük hareket ediyor tahminimce uyuyor. Aksam yine ben gece yatana kadar ses soluk yok gece tekrar harekete devam. Garip ama tanıdım artık hareketlerini izleye izleye. Eğer baktınız bir gün hiç hareket etmiyor ne yaparsanız yapın o zaman kuşkuya düşün . Bir de siz çok ayakta kaldıysanız, yorgunsaniz hareketlerini hissedemeyebilirsiniz