23 haftalığı. Ama kötüyüm…. Cuma günü afedersiniz sürekli ağızdan gaz çıkarma hissi vardı ve sürekli çıkarıyordum çıkardıkca da kötü yumurta kokusu geliyordu. Çok rahatsız edici. Akşama kadar sürdü en son o koku yüzünden kustum rahatladım. İki gün iyiydim ama midem şiş gbiydi. Şuan yine aynı koku aynı his aynı geğirme başladı başına gelen doğal bişi. Neden olur bilen mide üşütmesi mi bu