Stokke xplory kullanıyorum eşimle beraber çıktığımızda çok memnunuz ama bebekle tek başına katlayıp arabaya koyması çok zor. O yüzden bir de mima zigi aldım büyüyünce kullanırız diye ama evde kullanmaya başladık 3 pozisyonda yatırılıp oturtulabiliyor inanılmaz güzel tek elle aç kapa kabin boy, hatta oturma kısmı çıkarılıp uygun puset de takılabiliyor stokkeyi almadan önce bilseydim ilk ve tek olarak mima alırdım imkanı olan kesinlikle başka bir araba düşünmesin