Sibelemreemre Kızlar eşim kendi ismini istiyordu ve kararliydi kaynimda baban ismi olmaz filan dedi eşim caydi ve şimdi 30 .1 haftalik olduk halen işim yok isimli tulum yaptırmak istiyorum ama isime karar veremedik
Bortubocek Sibelemreemre Asım koyabilirsiniz…asim bin sabit hz. Hayatini arastirirsaniz biz cok etkilenmiştik..bir sahabe adı. oğlumda cok uyumlu neşeli bi çocuktur
Niidos Kayın babamın adını da koyacağımız için ben koyamadım ama Talha güzel isim hem de araştırabilirsiniz 🙏🏻 benimki Mete Nuri oldu💜
papatyaseveranne Ali Muaz düşünüyorum erkek olursa 😊 Muaz: Çok aziz, izzet sahibi, saygı uyandıran, kıymetli, muhterem, sevgili. Sahabeden Muaz b. Cebel
Merveofs papatyaseveranne Muaz yazmaya gelmiştim 😍😍 Kızım oldu ama rüyamda hep Muaz görmüştüm hamilelik boyunca oğlum olursa Muaz olacak inşallah 🥰🥰🥺🥺
Niidos Sibelemreemre hahahah ben karşıyım kayınbaba kaynana büyük adlarına. Ama eşim çok istiyordu, ismi çok seviyormuş. Tabii aylardır süren bir tartışma vardı. Baktım olacak gibi değil, nuri isminin anlamıda güzel yani anlamsız bir isim değil tamam dedim. 😊😊
Sibelemreemre Niidos ay banada çok itici geliyo 2 kizimda çok istekliydi koyamadı Buda erkek ama fazla ısrarı yok
Nzli_1204 Bende oğlumun adını Muhammed Asaf koymayı düşünüyorum Allah izniyle sağ salim dünyaya gelsin inşallah.Sizde koyabilirsiniz çok güzel isimler