Hasretkmrc Kızlar 40+1 haftaligim gene yalancı sancılarım başladı yaaaa adet olacakmışım olamıyorum gibi ne.suyum ne nişanım geldi iki gün önce de acilmam dahi yoktu napcam ben bu yalancı sancilarla artık yerimde duramıyorum şuan
cansualisa Hasretkmrc kalk git kuzum durduğun hata yalancı değildir büyük ihtimal bebekte sıkıntıya girer lütfen durma
Hasretkmrc Mavi11 hiç durmuyo bu şekilde 4 5 saat sürecek ve iki.saat geçip tekrar basliyo şuan ama hiç durmadı
Hasretkmrc cansualisa gidicem ya devlet takipliyim ben gecen günde gittim bisey yok dediler ama bu çektiğim ne peki yani iki gün önce gitmiştim ama iki gündür daha şiddetli tabi
Hasretkmrc Mavi11 yok doğurmadım gitmedim açıkçası çünkü. Bu sancilari 4 gündür çekiyorum geçen gün gittim olabilirmiş dendi bende şu nişan gelmesini bekliyorum