Henüz kavuşamadık ama akşam üstü lekelenmemle birlikte hemen acilden giriş yaptık plesanta aşağıdaydı zaten sezeryan olacaktım ama bukadar erken beklemiyodum açıkcası karnımda yer değiştirince plesantayı kanattı ve 34. Haftada dünyamıza geldi henüz daha göremedik yoğun bakımda inşallah 6.30 7 gibi babasıyla görcez kuzumu şuanlık uyutuluyor solumumu iyi 2 3 hafta kalabilirde eğer güzel ilerlerse 1 haftaya çıkabilirde dedi doktorumuz dualarınıza talibim en kısa zamanda kavuşalım oğluşumla 🥺🤲🏻