Bende 25+3 um çok çekiyorum diş ağrısı, bebeğime zararı olur diye tedavi ve ilaç kabul etmedim her gün günde iki kere ya da daha fazla bir sarımsaği rendele ağrıyan yerin üzerine bırak 10 dakika bekle sızlıyor çok ama o ağrıdan çok daha iyi ağrına da çok iyi gelecek çok geçmiş olsun canım inşallah evlatlarımızın sağlıkla kucağımıza alalım