Handan04 Merhaba kızlar 3 aydır önce bir parmağımda çıkan daha sonra avuçlarıma da sıçrayan bir egzama çok kötü bisey bunu yaşayan ve ilac kullanip geçen var mı? Bir sürü ilac krem kullandim bi fayda goremedim