Ya bir agrım var anlatamam yürüyünce yorulunca falan daha Cok agrıyor oturup kalkarken canımı yakıyor yürürken canımı yakıyor resmen penguen gibi yürüyorum agrıdan bildiğiniz bacak arası agrısı yani nasıl daha acık antalabilirim bilmiyorum doktora diyorum yok işte enfeksiyon agrı yapabilir mezaneye olan baskı olabilir var mı başına gelen ya Cok şikayetçiyim bu durumdan 🥺