Busratmn Rabia_zeynep61 39 olduk tam doğdu paşa valla hiç anlamadım hatta geri geliriz nasılsa bi kontrole gidelim dedim aldırmadım valizi puseti falan sonra gittiler aldılar.😅
Rabia_zeynep61 Busratmn o kadar sancı gelmesiyle geri göndermezlerdi canımm😄 ama çok ağrı olmayınca da anlamadın tabi o da var🙈 maşAllah 🤗 olsun sonran da alınmış ya kolaylıkla geldi çok şükür gerisi hallolur tabii💕 Adet sancısı gibi sadece kasığından mı oluyordu bide belinden ağrı oldu muuu
Busratmn Rabia_zeynep61 yok sadece kasığımdan geldi benim belimde hiç hissetmedim 1 dk kadar sürüyordu başlayınca
Rabia_zeynep61 Busratmn hadi ya öyle mii, belden başlar diyorlarr ben de rahattım 🥲🙈 benim de şu son hafta çok karnım sertleşiyor ve kasığım ağrıyor yalancı sancı dedilerr, nst de sancın çıkmış mıydıı
Rabia_zeynep61 Busratmn bide bir anda da oldu ☺️ geleceği gün o günmüş demekk ki🥰 hayırlı evlat olsun inşAllah