Merhaba anneler 2 kez hamile kalmaz istiyorum 1.5 yıldır olmuyor eşimle benim bir sıkıntımız yok çok şükür sprialle korunuyordum 2 yıl önce çıkarttırdım doltar 8 ay daha korur sonrasında olmazsa gel demişti gittim ama sıkıntı yok bu rahim filmi nasıl çekiliyor can acıtıyor mu biz mi istiyoruz çekinmeyi rahim filmini açıklayabilir misiniz 🙏🌸