Gebelik_17 38 hafta olduk 2 haftadır devam ediyor, dün penbesi bi akıntı geldi çok az, qaliba artık geliyo, sancılarımda var, sende de doğuma hazırlık sancıları oluyo, hiç endişelenme, inşallah bebeyin 40 haftasın beklemicek erken gelicek, doktor bana mutlu olman gerek dedi, 38 haftadan sonra gelicek