unzule181 Ben muayene özel hastaneye gidiyordum fakat doğum devlette yapmak istedim malum fiyatlar çok yüksekti. Devlet hastanesini öneriyorlardı sordum cvp veren olmadı bir gün suyum geldi gece yarısı gittik özeldeki doktorum nöbetçiydi sağolsun ilgilendi fakat yatış yaptı dogum olmadı sonra ki gün doktorum gitti başka bir doktor nöbetteydi normal dogum yapamadım sezeryan oldum Salih kavaz yaptı doğumu mu çok iyi bir doktor çok ilgilendi kliniği de varmış ona gidin derim yada filiz hocaya