bademli_puding bende aynı durumdayım, ıhlamuru çay gibi demleyip süzün,soguyunca 1 tatlı kaşığı kadar nişastayla pişirin,içine 1 tatlı kaşığı bal atıp için,geçiriyor ama anlık birkaç gün kullanın, en azindan icince uyuyabiliyorum,tam anlamıyla çozum bulabilmiş degilim,bunuda instadan öneriden buldum en azindan rahatlatiyor uykuya gecebiliyorum