Kadriyeeren203 9 ocak da doğum yapacak annişler var mı acaba, sizlerin kaç günü kaldı? Heyecan dorukta🥳
Ozgeysrgn Kadriyeeren203 heyzil06 benim de 8 Ocak da görünüyor doğum normal bekliyoruz sanki gelmeyecek gibi geliyor bana 😅
limoncicegimFO Dilara556 benim de son 17 . 20 ocak diyor tarih bakalım ne zaman gelecek bebisler sağlıkla gelsinler
heyzil06 Benim de 8 ocak görünüyor ama bakalım her an olabilir de geçebilir de 🙈 henüz nstde sancım çıkmıyor 🤷🏼♀️
heyzil06 Kadriyeeren203 evet bi aksilik olmazsa normal doğum ama maşallah gelesi de yok bakalım 41e kadar beklicez dedi doktor 39+3üm 🥹 hakkımızda hayırlısı sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤲🏼🐣🥹
gizemakay 38+3 haftalıgızz normal dogum icin bekliyoruzz 🥰❤️ hepimize sağlıklı güzel doğumlar diliyorumm
limoncicegimFO Dilara556 hayır cnm ya sadece daha ağırlık hissediyorum bazen kalçam ağrıyor ağırlık aşağıda gibi hissediyorum arada karnım ağrıyor felan senin var mı belirti. Birde bebiş kız mı erkek mi. Benimki erkek herkes diyor 40.haftayi geçersin erkek geç gelir diye 🥴
Dilara556 limoncicegimFO benim ki de erkek 37+4 devam . Bel ağrısı oluyor iki ev işi yapayım .mideme baskı yapıyor ayakları ile kafası aşağıda kafasıyla da aşağı baskı yapıyor bir doğsaydı diyorum artık son ana kadar normal doğum dedik doktorumla
limoncicegimFO Dilara556 benimki de baş aşağı pozisyon da cnm normal gözüküyor dedi doktor benim de kafası baskı yapıyor aşağıya. Ben de bu aralar uykusuzluk da başladı ve çabucak yoruluyorum ev içinde
Dilara556 limoncicegimFO ayy Allah kolaylık versin bende 2 gün sonra çatı muayenesi olcam çocuğun başı büyükmüş son ana kadar normal doğum dedi ama bakalım
limoncicegimFO Dilara556 38 39 da çatı muayenesi dedi benim de doktorum haftaya 39a girince giderim artık doğum tetikliyor o yüzden biraz geç yapacağım dedi 🥴Amin cnm Allahım hepimize kolaylık versin bebisler sağlıkla gelsin
Emir_2017 Kadriyeeren203 bebek çok aşağıda olduğu için eski sezeryan yerini inceltmis bide rahim inceldigi için. Riske atmayalım dedi o yüzden.
Kadriyeeren203 Zaman da gecmek bilmiyor valla son zamanlarda kavuşmayı arzuladıkça bizim son 3 günümüz kaldı ama 3 ay gibi geliyor 🙄🤣heyzil06