12Hilal12 Hafta da vurulacaklar için bu postu atıyorum bu resimde gördüğünüz marka iğneyi vurulacağınız hastane veya sağlık ocağına vurunmadan önce adını sorun bu resimdeki dışında başka isimle olan iğneyi tercih edin banada sağlık ocağında çalışan bir kişi bu şekil söyledi diğer hamilelerede kafasına takılana yardımcı olmak adına paylaşıyorum gerisi sizlere kalmış tabiki
12Hilal12 piiremsesinannesiii farkını bilmiyorum ama bu görselde paylaştığımdan için vurulma dediler sanırım bu iğne toplatiliyormus bende bilgi amaçlı paylaşım yapayım dedim aramızda hemşire vs çıkarsa belki o yorumlayabilir.