gebebirisii Kızlar myomu olan var mı ne durumdasınız? Ben kasık ağrılarından ve kramplardan ölüyorum resmen 3 tane varmış bende en büyüğü 6 cm aşırı ağrı yapıyor yaşayan var mı 😒 şuan 20+2 deyim ben.
Autumn89 gebebirisii bendede var 6 cm hamileligin ilk aylarnda cok agri yapti somra seyreldi ara ara oluyor parol ve dinlenmek caredi baska yapacak bsy yok ve bol su içmek..20.haftadan snra buyume.yavaslio bazilarnda kuculuo bazilarnda dewam.edio bunyeye gore degisio.gecmisn olsn insallah son olur✋️
Hayattdmrkrn gebebirisii bende de var ama hamileliğimde miyomlardan dolayı sıkıntı yaşamadım hiç inşallah doğum esnasında patlar gider