Seydanures normal destekli ve telli sutyen kullamamazsin ilk aylarda göğüslerin süt dolacak ve böyle sütyen kullanirsan ağrı hatta mastit bile yapar emzirme sütyeni şart değil yarım atlet tarzı sutyenler oluyor ya canım en rahati o oluyor ben ilk doğumumda emzirme sütyeni aldım hiç rahat edemedim çıtçıt olan yerlerin plastiği hep gogusume battı rahatsız etti