omrumm bi kayınbabaların nene ismi eksikti yani ne alaka yaa hadi kaynana ismiyle seslenecem dese neyse karısının ismi ama çok saçma konuşmuş ne haddine yani 🤷🏻♀️ Nova ismi daha önce duymadım ve çevremde olmadığı için biraz garip geldi güzel veya değil gibisinden birşey diyemem sizin kararınız 🤍